Jak zábavně a efektivně na obsah na firemním Facebooku
Nevíte, jak na sociální sítě? Jaký obsah na nich vytvářet? Nic Vám nefunguje a prodej se nedaří? Chcete vědět, jak docílit většího publika a zíksat si více sledovatelů? Chcete se naučit, jak vytvořit obsahový plán a jak ho vygenerovat? Zakupte si tento velice zajímavý a užitečný kurz a nic Vám neunikne. Získáte cenné rady a tipy jak na Facebook a práci v něm. Dozvíte se, jak se lidé na Facebooku chovají, přemýšlí a rozhodují. Jak využít všech zákonistostí, podle čeho vlastně Facebook příspěvky třídí a především, jak vše využít v praxi, efektivně, profesionálně a zároveň zábavně.
Co se v kurzu naučím?
- jak fungují sociální sítě v ČR a ve světě
- jak se chovají a přemýšlí lidé na Facebooku a jaký vliv mají na člověka mobilní telefony
- podle kterých zákonitostí funguje Facebook a jak jich využít v praxi
- kdy se používá jaký typ příspěvku a jak ho vyrobit
- jaké druhy obsahu existují a kdy a proč se používají
- raty a tipy - copy, formáty i časování
- jak na obsahový plán a jaké jsou jeho výhody a nevýhody
- jak se chovat při krizové komunikaci, aby značka neutrpěla zbytečné škody a krize rychle pominula
- 30 užitečných nástrojů ZDARMA, které ulehčují práci a dělají příspěvky ještě lepšími
Pro koho je kurz určen?
- pro všechny kteří wse zajímají o sociální sítě, jak je Facebook a jak funguje
- pro lidi, kteří se chtějí učit a zlepšovat
- pro marketingové specialisty v malých-středně velkých firmách
- pro zakladatele a ředitele malých firem a startupů
- pro studenty VŠ, kteří se chtějí realizovat v marketingu
Osnova kurzu
1. Úvod do světa sociálních sítí
05:55
2. Co se na Facebooku změnilo a co zůstává stejné?
02:58
3. Jak se lidé chovají na Facebooku? - Hlavní psychologická pravidla úspěchu
01:29
4. Jaký je vliv mobilních telefonů a co to pro nás znamená?
01:42
5. Hlavní kapitola školení - Proč a komu Facebook ukazuje jaké příspěvky?
01:03
8. Časové zpoždění interakce
01:58
9. Proč kvalita předčí kvantitu a jak ji poznat?
01:37
10. Jaké sledovat metriky a proč není počet fanoušků důležitý?
07:34
11. Jaké jsou typy obsahu na sociálních sítích?
03:09
12. Jak vytvořit a kdy použít obyčejný text a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
00:56
13. Jak vytvořit a kdy použít fotku a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
01:29
14. Jak vytvořit a kdy použít odkaz a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
01:53
15. Jak vytvořit a kdy použít video a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
03:02
16. Jak vytvořit a kdy použít Carousel a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
02:06
17. Jak vytvořit a kdy použít GIF a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
06:24
18. Jak uspořádat nejlepší soutěže, které splní vaše cíle?
03:06
19. Jak vytvořit a kdy použít Cinemagraph a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
03:30
20. Jak vytvořit a kdy použít Canvas a jaké jsou jeho výhody a nevýhody?
05:58
21. Jak vytvořit a využívat Obchod na Facebooku?
02:54
22. Copywriterské triky, jak napsat nejpoutavější příspěvek
05:41
23. Tvoříme příspěvek - hrátky s detaily - cílení, plánování a další vychytávky
03:06
24. Jak příspěvky načasovat, aby měly nejlepší výsledky?
01:40
25. Vychytávka na nejlepší sběr relevantních fanoušků zdarma
01:56
26. Jak vyhledávat i v těch nejstarších příspěvcích libovolné stránky?
01:56
27. Krizová komunikace - co to je a jak vám může ublížit?
01:12
28. Krizová komunikace - jak se jí bránit a jak z ní vyjít jako vítěz?
03:24
29. Krizová komunikace - jak jí předcházet?
02:41
30. Obsahový plán v praxi - proč je dobrý a jak na něj?
02:03
O lektorovi
Konzultant, školitel a stratég sociálních sítí malých i velkých klientů jako je Tesco, L’Oréal, ODS, DPD, Ulož.to a spoustu dalších. Školil jsem také specialisty různých digitálních agentur nebo velikány jako je Evropa 2 a O2.
Naučte se orientovat a vydělávat na Facebooku. Sociální sítě jsou hlavním tématem moderní doby, proto nezůstávejte pozadu a buďte lepší než konkurence.
ZAKOUPIT KURZ ZOBRAZIT UKÁZKU ZDARMA