20 chyb, kterým se vyhněte v dietě a cvičení 2.díl

20 chyb, kterým se vyhněte v dietě a cvičení 2.díl

Pokračování článku 20 CHYB, KTERÝM SE VYHNĚTE V DIETĚ A CVIČENÍ (ostatní články na našem blogu) :

5) Přepálit start
Pokud přepnete z režimu válení na gauči do režimu aktivního, nepřepalte to. Můžete se zranit, ztratit motivaci a vrátit se ke svému starému životu, to ale nechceme. Nenalhávejte si, že uběhnete 5,10,15km bez řádného tréninku. Začněte postupně, jeden kilometr, dva kilometry a prokládat to chůzí. Také v posilovně nezačněte hned s těmi nejtěžšími váhami, můžete se zranit. Naučte se správnou techniku, poznejte své tělo a poté navyšujte zátěž.

6) Moc lehké váhy/moc těžké váhy
Když začnete posilovat, vyhněte se příliš lehkým vahám, ty vám totiž neumožní procítit sval a poskytnout zátěž potřebnou k růstu. Také se vyhněte příliš těžkým vahám, ty vám zase neumožní provádět cvik se správnou technikou a můžete se lehce zranit.

7) Krátkodobé diety
Když děláte jednu z těchto módních krátkodobých diet a dosáhnete své cílové váhy, co bude dál ? Vrátíte se ke starým stravovacím návykům ? Pokud ano, získáte zpět vaši původní váhu a ještě pár kil k tomu. Váš plán by se měl zaměřit na dlouhodobý směr, vaše zdraví a aktivitu.

8) Přejídání
Hodně lidí dělá tuto chybu. Přejídání nezvětší pouze váš pas, ale také riskujete srdeční choroby, cukrovku, vysoký tlak a dokonce deprese.

Chcete odbornou pomoc s proměnou postavy ? Podívejte se na naše PRODUKTY FITNESS

JÍDELNÍČKY NA MÍRU

TRÉNINKOVÉ PLÁNY NA MÍRU

Přidáno dne 2018-01-05 Fitness a krása 0 87

Zanechte komentářZanechte odpověď

Musíte být přihlášeni pro přidávání komentářů.

Nejnovější komentáře

Žádné komentáře

Prohledat blog

QR code

Nedávno zobrazené

Žádné produkty
Porovnat 0