Marketingová strategie positioning

Marketingová strategie positioning

Vybíráte vhodnou marketingovou strategii pro vaši firmu? Ztrácíte se v cizích pojmech a chcete vědět víc? Přečtěte si náš článek o marketingové strategii „positioning“.

Positioning je klíčovým prvkem marketingové strategie v oblasti mediální komunikace. Pojem jde doslovně přeložit jako „umísťování“. Strategií tedy umisťujeme informace do mysli zákazníků a tím vyvoláváme žádoucí psychické procesy, které jsou spojeny s kvalitou značky, cenou, užitkem, image aj. Můžeme tak zaručit odlišný postoj v mysli zákazníků k produktu, oproti konkurenčním značkám. Firmy tak sázejí buď na charakteristické rysy produktu, anebo se o odlišnost alespoň snaží pomocí vhodné reklamy.

Př.  Lidl, který „je levný“. Přesný příklad reklamy, kde je jasné, čím chce Lidl ohromit a na co láká zákazníky. Již ze sloganu přesně vyčteme cílovou skupinu a směr, kterým se chce Lidl od konkurence odlišit. 

Kurzy Marketing a obchod

Přidáno dne 2017-12-21 od 0 331

Zanechte komentářZanechte odpověď

Musíte být přihlášeni pro přidávání komentářů.

Nejnovější komentáře

Žádné komentáře

Prohledat blog

QR code

Nedávno zobrazené

Žádné produkty
Porovnat 0